HTML

La vida en España

Hisz oly kevés, mit vinni kell: Egy megérte, egy hinni kell.

Friss topikok

  • K.Tibi: Csak írnék valamit ha Saci lennék... :D (2011.03.06. 17:47) Eso es Erasmus
  • Slidedream smokestory.blog.hu: Semmilyen körülmények közt nem esik jobban a cigi, mint amikor stikában szívja az ember:) (2011.01.25. 16:04) Fumar puede matar
  • Anna szerint: Nem tudom döntöttél-e azóta, de így, ahogy elolvastam ezt a bejegyzést, azt éreztem, hogy szíved s... (2010.12.07. 12:39) Gond, gond, gondolat
  • zsuzsi.fake: én olvasom!! úgyhogy tessék szépen írni továbbra is! mindig mosolygok azokon, amiket írsz. maradj ... (2010.11.15. 20:50) Viva la juerga!
  • K.Tibi: Na ezt már szeretem, sok infó boldogság dráma önbizalom. Hajrá Saci! (2010.10.25. 23:29) hogy mi is történt velem?

Linkblog

2011.05.09. 22:11 sacikulfoldonvan

Hátizsákkal Andalúziában- az előkészületek

Először is leszögezném, hogy élek. És mondom ezt azoknak, akik nagyon aggódtak volna értem. 

De hogy az elején kezdjem, és elmondjam, hogy mit is kerestem én Spanyolország legautentikusabb csücskében. Úgy egy hónapja, vagy lehet még annál is korábban Klára barátnőm, a másik magyar lány, aki itt tanul megkérdezte tőlem, hogy mit csinálunk a Semana Santa alatt. A Semana Santa, azaz a szent hét gyakorlatilag a húsvét, de mélyen katolikus ország lévén ennek itt lényegesen nagyon feneket kerítenek, és több, mint egy hetes szünet van az iskolákban, és a boltok is csak hébe-hóba nyitnak ki. Ez alatt a valamivel kevesebb mint két hét alatt kivétel nélkül mindenki utazik, de ezt értsétek úgy, hogy Pamplona például konkrétan kiürült, alig volt ember az utcán. Tehát én válaszoltam Klárának, hogy nekem se pénzem, se tervem, és nem is lehet, hogy baj lenne, ha maradnék szépen a fenekemen és tanulnék, mivel a második félévben gyakorlatilag semmit nem csináltam, jó lenne lassan utolérni magam. Erre Klára mondta, hogy talált 32 Eu-ért oda-vissza repülőjegyet Sevillába április 27-től május 7-ig, és mi lenne, ha elmennénk. Mondtam, hogy rendben van, én benne vagyok a kalandban, de nem lesz pénzem szállásra, meg semmire. Úgy döntöttünk tehát, hogy lesz, ami lesz megvettük a vakvilágba a jegyet amíg még olcsó volt, anélkül, hogy bármi mást is tudtunk volna. 

Közben kitaláltuk, hogy ha már úgyis itt leszünk, akkor tegyünk egy kört, és látogassuk meg Cádizt, Tarifát, Malagát, Granadát és Córdobát is.

De mivel 11 napot az utcán tölteni annyira nem poén, elkezdtünk hát szállást keresni coughtsurfingen. Ha valaki nem ismerné az oldalt, akkor elmondom, hogy ez arról szól, hogy vannak bizonyos emberek, rengetegen, a világ minden pontján, akiknek mondjuk van egy üres szobája, vagy egy matraca, vagy elég helye a lakásban, és szívesen szállásol el utazókat teljesen ingyen. Cserébe persze, ha ő menne másik városba, őt is elszállásolják. A titka az, hogy rendelkezni kell olyan profillal, ami alapján te vagy a világ legszimpatikusabb embere. Gyakorlatilag nagy előny az is, ha lány vagy, mert mindenhol szívesebben fogadnak. Írogattunk hát szépen, kaptunk is bőven pozitív válaszokat, a nagyobb városokban minimum 3 lehetőségünk is volt. A gond ott kezdődött, hogy a válaszainkat, hogy igen, akkor mennénk, már senki nem kapta meg. Kétségbeesetten írogattunk minden nap, de semmi. Klára már írt az oldal üzemeltetőinek is, de választ még nem kapott. 

Így hát mit volt mit tenni, semmi biztosat nem tudva, elindultunk...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sacikulfoldonvan.blog.hu/api/trackback/id/tr62891519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása