HTML

La vida en España

Hisz oly kevés, mit vinni kell: Egy megérte, egy hinni kell.

Friss topikok

  • K.Tibi: Csak írnék valamit ha Saci lennék... :D (2011.03.06. 17:47) Eso es Erasmus
  • Slidedream smokestory.blog.hu: Semmilyen körülmények közt nem esik jobban a cigi, mint amikor stikában szívja az ember:) (2011.01.25. 16:04) Fumar puede matar
  • Anna szerint: Nem tudom döntöttél-e azóta, de így, ahogy elolvastam ezt a bejegyzést, azt éreztem, hogy szíved s... (2010.12.07. 12:39) Gond, gond, gondolat
  • zsuzsi.fake: én olvasom!! úgyhogy tessék szépen írni továbbra is! mindig mosolygok azokon, amiket írsz. maradj ... (2010.11.15. 20:50) Viva la juerga!
  • K.Tibi: Na ezt már szeretem, sok infó boldogság dráma önbizalom. Hajrá Saci! (2010.10.25. 23:29) hogy mi is történt velem?

Linkblog

2011.03.21. 14:42 sacikulfoldonvan

Modelo de pelo

Azaz hajmodell. Ugye már említettem, hogy munkát keresek, és elérkezik néha az a pillanat, amikor azt mondja az ember, hogy nekem már mindegy, kell a pénz, elmegyek hajmodellnek. Úgyhogy jelentkeztem,  visszahívtak, mondták, hogy hétfőn reggel kell ide, meg ide menni. Én odamentem.

Rengetegen voltunk, álltunk egy félkörben, miközben egy hapsi, aki kb olyan volt, mint Hajas Laci holland kiadásban, járkált körbe körbe, és válogatta a lányokat. És itt egy pillanatra emlékeztetnék mindenkit, hogy a spanyolok mennyire nem beszélnem angolul, ugyanis ez hozta meg a szerencsémet, mivel a már kiválasztott a hapsi 8 lányt és közölte a tolmáccsal angolul, hogy már csak egy valakire van szüksége, neki mindegy, hogy ki az, aki először jelentkezik. És amíg a többi lány várt a tolmácsolásra, én felnyújtottam a kezem, és jeleztem, hogy én szeretnék lenni. Így hát bekerültem.

Engem a keddi a csoportba osztottak be, így hétfőn csak festettek, aztán hazaengedtek, és megmondták, hogy kedden nagyon korán kell menni a városi konferencia-központba. Ott aztán reggel találkoztunk, adtak ránk szép ruhát, meg magas sarkút, megcsinálták a sminkünket, bevizezték a hajunkat, és közölték, hogy most akkor várjuk a közönséget, mert a mi hajunkat direktben, közönség előtt fogják vágni. Ekkor elkezdtem egy kicsit félni, mert értitek, ha ott van egy csomó ember, akkor nem nagyon van lehetőség tiltakozni a kiválasztott haj ellen, ha az úgy adódna. 

És a félelmem nem volt alaptalan. Ültem kint a széken, a szemek rám szegeződtek, mikor a fodrász közölte, hogy akkor most nézzék meg, mert ennél a hajnál, amit nekem csinál az a lényeg, hogy hátul, a lehető legrövidebbre vágja, 2-3 centisre, és a többit hosszan hagyja. Hát nem tudom pontosan elmagyarázni, hogy mi mindent csinált még, de a végén kivasalta, aztán egy részét a feltupírozta, úgyhogy úgy néztem ki, mint egy koktélruhás punk. Amikor hazajöttem csináltam képet. Szóval majd fizetnek 70 EU-t, de senki nem tudja pontosan, hogy mikor, viszont ingyen van egy új hajam, még ha tiszta szívemből utálom is.

 

 
 
 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sacikulfoldonvan.blog.hu/api/trackback/id/tr32758868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása