HTML

La vida en España

Hisz oly kevés, mit vinni kell: Egy megérte, egy hinni kell.

Friss topikok

  • K.Tibi: Csak írnék valamit ha Saci lennék... :D (2011.03.06. 17:47) Eso es Erasmus
  • Slidedream smokestory.blog.hu: Semmilyen körülmények közt nem esik jobban a cigi, mint amikor stikában szívja az ember:) (2011.01.25. 16:04) Fumar puede matar
  • Anna szerint: Nem tudom döntöttél-e azóta, de így, ahogy elolvastam ezt a bejegyzést, azt éreztem, hogy szíved s... (2010.12.07. 12:39) Gond, gond, gondolat
  • zsuzsi.fake: én olvasom!! úgyhogy tessék szépen írni továbbra is! mindig mosolygok azokon, amiket írsz. maradj ... (2010.11.15. 20:50) Viva la juerga!
  • K.Tibi: Na ezt már szeretem, sok infó boldogság dráma önbizalom. Hajrá Saci! (2010.10.25. 23:29) hogy mi is történt velem?

Linkblog

2010.09.08. 14:53 sacikulfoldonvan

A tegnap este, avagy egy sör nem sör

Mostmár tényleg kezd nagyon frusztrálni ez az egyetem dolog. Nem értem, ha Debrecenben minden rendben ment, és ezzel a Begonaval leveztem egész nyáron, akkor most mit vacakolnak. De nem vagyok túlságosan türelmetlen, adok nekik egy hetet. Aztán, ha semmi nem törénik jövőhét hétfőn bemegyek, keresek egy angolul beszélő emert (mert végülis csak egy egyetem, kell lennie valakinek), és addig verem az asztalt, amíg nem mondanak valamit.

A másik. Tegnap felmentünk a belvárosba, hogy majd csinálok képeket, iszunk egy sört, meg elleszünk együtt egy kicsit. De mivel kb akkora vihar volt, hogy két perc alatt szarrá áztunk, az egész tervből csak a sörözés rész maradt meg. De abból persze nem csak egy lett. Úgyhogy olyan 11 körül virágos jókedvünkben hazatértünk, és hát miért is ne, folytattuk az iszogatást a nappaliban, egyre zavarosabb angol tudással, és egyre több activityvel. Szórakoztató volt.

Nem sokkal később betoppant Elena, a román lány. Mit betoppant? Majdnem, hogy beesett, olyan készen volt, lerakott elénk egy halom kaján (aminek ki ne örülne, ha tele van a gyomra sörrel), kihívta a kis haverját, és eltűnt. Na itt jegyezném még az örök igazságot: az alkohol mindenkit összehoz. Kb hajnal 3ig beszélgettünk mindenféléről, amiből egy idő után kemény filozofálás lett a vallásról (tudni kell, hogy Pamplona nagy központja az Opus Dei-nek), az oktatási rendszer tökéletlenségéről, a világmindenségről, és ami talán a legviccesebb része volt, Trianonról. Na beszélgess Trianonról a románokkal.

Szóval hajnal 3 körül aludni aludni tértem, és ma délután 2-kor már sikerült is felébredni. És szó se róla, tombol a másnap. :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sacikulfoldonvan.blog.hu/api/trackback/id/tr702280439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K.Tibi 2010.09.08. 16:24:17

Azonnal mulatni kell...
süti beállítások módosítása