HTML

La vida en España

Hisz oly kevés, mit vinni kell: Egy megérte, egy hinni kell.

Friss topikok

  • K.Tibi: Csak írnék valamit ha Saci lennék... :D (2011.03.06. 17:47) Eso es Erasmus
  • Slidedream smokestory.blog.hu: Semmilyen körülmények közt nem esik jobban a cigi, mint amikor stikában szívja az ember:) (2011.01.25. 16:04) Fumar puede matar
  • Anna szerint: Nem tudom döntöttél-e azóta, de így, ahogy elolvastam ezt a bejegyzést, azt éreztem, hogy szíved s... (2010.12.07. 12:39) Gond, gond, gondolat
  • zsuzsi.fake: én olvasom!! úgyhogy tessék szépen írni továbbra is! mindig mosolygok azokon, amiket írsz. maradj ... (2010.11.15. 20:50) Viva la juerga!
  • K.Tibi: Na ezt már szeretem, sok infó boldogság dráma önbizalom. Hajrá Saci! (2010.10.25. 23:29) hogy mi is történt velem?

Linkblog

2011.02.01. 17:00 sacikulfoldonvan

Eso es Erasmus

Egy nappal a vizsgám előtt, és négy nappal a beadandóm határideje előtt, úgy, hogy még semmit nem tanultam, mivel is üthetném el jobban az időt, minthogy ide írok.

A múlt héten szerdán bementem az egyetemre, ugyanis eligazítás volt az Erasmusosok számára. Persze mondanom sem kell, hogy semmilyen érdemi információval nem szolgáltak, de az a kis esemény tökéletes volt ahhoz, hogy végre, több mint fél év után megértettem az Erasmus lényegét, miszerint, hogy megismersz egy csomó embert, akikkel egy csapatot alkottok, az időtök nagy részét együtt töltitek, és folyamatosan buliztok, illetve ilyen programokon vesztek részt. Szóval tök jó, élvezem nagyon, tényleg rengeteg embert megismertem, mondhatni a világ minden pontjából, naponta mentem bulizni, stb. Igen király dolog. Van rajtam kívül két magyar, ami meglepő volt számomra, és egyrészről nem is olyan jó, mivel feszt magyarul akarnak beszélgetni, ami a nyelvtanulás tekintetében annyira nem kifizetődő. Amúgy ennek kapcsán felmerült bennem a kérdés, hogy ha már az első félévben és része lettem volna ennek a csapatnak, akkor vajon még most is itt lennék-e. Ezt már soha nem fogjuk megtudni.

Az órák megkezdődtek ezen a héten, de mivel még mindig nem tudom értelmezni a táblázatot, amiből kiderülne, hogy melyik órám pontosan hol van helyileg, ezért ezen a héten még szüneteltetem egy kicsit az egyetemre járást, másfelől tökéletes kifogás, hogy tanulnom kéne, bár ezt eddig még nem tettem meg. Annyira nem visz rá a lélek.

A másik, hogy a bulik megszaporodásának köszönhetően a pénzem is vészesen fogy, jobban mondva elfogyott, úgyhogy most élem fel szépen az otthonról hozott kaját, és imádkozom, hogy minél hamarabb kiutalják az ösztöndíjamat. Mondjuk, amit nem értek, de erősítsetek meg, hogy ugye egy szerződés az aláírás pillanatától számítva lép életbe. És mivel a szerződésben az áll, hogy az életbelépéstől számított 15 napon belül utalniuk kell a pénzt, akkor ez ma van. Úgyhogy reménykedem a legjobbakban, mert már kezdenek felgyűlni a számlák a körülöttem.

Apropó, számlák. Elég erős a gyanúm, hogy Albáék konkrétan hülyének néznek a pénzt illetően. Ugye a lakbár került ott 190 Eu-ba. Elvileg a vízzel együtt fizettem eddig 212 Eu + 17 Eu volt az internet. Ezek után közölték, hogy nagyon nagy lett a fűtésszámla decemberben, majd azt is ki kell fizetni, és hogy kb 60 Eu lesz. Mondtam, hogy mondják meg pontosan, mire az volt a válasz, hogy még nem kapták meg a számlát, ezért nem tudják, de kérdem én, mivel nem központi fűtés, hanem magunknak kapcsolgattuk ki és be, akkor mégis honnan tudják drága lesz, és honnan tudják, hogy kb mennyi. Már ez is gyanús, de a napokban kaptam még egy üzenetet, hogy a villanyt is kéne fizetni, fejenként 33 Eu. Ha az internetet nem is számolom, akkor is 305 Eu-t akarnak rajtam bevasalni decemberre, ami azért is lehetetlen, mert amikor negyedéves vízdíjat kellett fizetni, akkor volt a legdrágább a lakbér, összesen 240 Eu. Szóval ez több, mint lehetetlen, és amikor rákérdeztem, hogy hogy is van ez, akkor magyarázkodni kezdtek, hogy a villanyt nem kell fizetni minden hónapban, csak kéthavonta, és ez most így jött ki. Hát akárhogy nézem, ez a dolog nekem nagyon, de nagyon sántít.

Na mindegy, amíg nem jön meg a pénzem úgysem tudok fizetni egy fillért sem, és nem is fogok. Mert lehet, hogy külföldi vagyok, de hülye azért nem.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sacikulfoldonvan.blog.hu/api/trackback/id/tr382631219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K.Tibi 2011.03.06. 17:47:32

Csak írnék valamit ha Saci lennék... :D
süti beállítások módosítása