HTML

La vida en España

Hisz oly kevés, mit vinni kell: Egy megérte, egy hinni kell.

Friss topikok

  • K.Tibi: Csak írnék valamit ha Saci lennék... :D (2011.03.06. 17:47) Eso es Erasmus
  • Slidedream smokestory.blog.hu: Semmilyen körülmények közt nem esik jobban a cigi, mint amikor stikában szívja az ember:) (2011.01.25. 16:04) Fumar puede matar
  • Anna szerint: Nem tudom döntöttél-e azóta, de így, ahogy elolvastam ezt a bejegyzést, azt éreztem, hogy szíved s... (2010.12.07. 12:39) Gond, gond, gondolat
  • zsuzsi.fake: én olvasom!! úgyhogy tessék szépen írni továbbra is! mindig mosolygok azokon, amiket írsz. maradj ... (2010.11.15. 20:50) Viva la juerga!
  • K.Tibi: Na ezt már szeretem, sok infó boldogság dráma önbizalom. Hajrá Saci! (2010.10.25. 23:29) hogy mi is történt velem?

Linkblog

2011.01.21. 17:28 sacikulfoldonvan

Show must go on

Nahát üdv újra innen, visszatértem. Az ideutam katasztrófa volt, várakozás a köbön, alvás nélkül, rohadt nehéz csomagokkal, és még nehezebb szívvel. Mert nem volt ám könnyű elindulni, bár tudom, hogy most itt a helyem, és rengeteg jó dolog vár még rám, de azért jó volt otthon lenni.

Viszont eldöntöttem, hogy minden jó lesz, és eddig (bár csak egy napja vagyok itt) úgy tűnik, hogy tényleg minden jó. Példának okáért azzal kezdem, hogy ma találtam lakást, és nem is vacakolok tovább, azzal a lendülettel be is költözöm még ma. Összepakoltam mindent, megdöbbentem, hogy mennyi cuccom van, és most várok Juanra, aki segít nekem mindent átcipelni. A lakás 4 szobás, 3 spanyol lánnyal fogok együtt lakni, viszonylag modern, és annyira nem is drága, 225 Eu/hó + rezsi. Nagyon jó helyen van, kb 10 percre innen, ahol eddig laktam, és még közelebb a belvároshoz. A szobám nagyobb valamivel, mint ez volt, és végre nagy ágyam van. :) Úgyhogy a ami napom azzal fog telni, hogy berendezkedem, holnap tanulok egy kicsit, aztán újra belevetem magam a fiestákba.

Ezen felül munkát keresek, és bár az a tervem, hogy egy bárban fogok dolgozni, meghiúsulni látszik, de van egy lány, aki segít mindenben. Ami viszonylag biztosnak tűnik az az, hogy elmegyek egy parókiára, felveszem a legszentebb arcomat, ami nem lesz könnyű, és tőlük kérek mukát. Ilyen gyerek-vigyázás, vagy takarítás, vagy ilyesmi, nekem aztán mindegy, nem esik le a gyűrű az ujjamról, ha nem a világ legjobb munkáját csinálom, amíg megfizetik.

Jövőhéten igyekszem mindent elintézni az egyetemmel kapcsolatban, letudni a vizsgát, és a beadandóimat, bár szinte biztos vagyok benne, hogy van olyan, amit meg fogok iratni mással. És hétfőn vagy kedden amúgy is lesz az Erasmuszos találkozó.

Na mindent egybevetve tele vagyok reménnyel, várom, hogy újra beinduljon minden, hogy történjenek a dolgok, és élményekkel gazdagodjak. Bár szívesen maradtam volna még otthon, most örülök, hogy újra itt lehetek, és biztos vagyok benne, hogy nagyon jó döntés volt, hogy visszajöttem.

És mielőtt végleg elhagyom ezt a lakást, azért csak belerugok még abba a macskába. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sacikulfoldonvan.blog.hu/api/trackback/id/tr792603238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása