HTML

La vida en España

Hisz oly kevés, mit vinni kell: Egy megérte, egy hinni kell.

Friss topikok

  • K.Tibi: Csak írnék valamit ha Saci lennék... :D (2011.03.06. 17:47) Eso es Erasmus
  • Slidedream smokestory.blog.hu: Semmilyen körülmények közt nem esik jobban a cigi, mint amikor stikában szívja az ember:) (2011.01.25. 16:04) Fumar puede matar
  • Anna szerint: Nem tudom döntöttél-e azóta, de így, ahogy elolvastam ezt a bejegyzést, azt éreztem, hogy szíved s... (2010.12.07. 12:39) Gond, gond, gondolat
  • zsuzsi.fake: én olvasom!! úgyhogy tessék szépen írni továbbra is! mindig mosolygok azokon, amiket írsz. maradj ... (2010.11.15. 20:50) Viva la juerga!
  • K.Tibi: Na ezt már szeretem, sok infó boldogság dráma önbizalom. Hajrá Saci! (2010.10.25. 23:29) hogy mi is történt velem?

Linkblog

2010.09.13. 16:55 sacikulfoldonvan

Másnaposan az egyetemen. Már megint

Világ életemben imádtam sörözni. Órákig ücsörögni, meginni az idő alatt olyan 4-5-6 sört, és közben nagyokat beszélgetni. Na de ez itt nem így működik. Ez úgy kezdődött, hogy tegnap, mikor Alba hazaért végre, gyanútlanul megkérdeztem, hogy nincs-e kedve elmenni egy közeli bárba, meginni egy sört. Mint zsák a foltját találtam ezt a lányt, nem kellett kétszer kérni. Leültünk a pulthoz, kikértük a kis 0,33-as sört, és elkezdtünk beszélgetni. Kb a felénél jártam, amikor éreztem, hogy itt valami nem stimmel, elkezdett forogni a világ. Gondoltam ez lehetetlen, hiszen még egy fél kisüveges sört sem ittam meg. Aztán megnéztem az az alkoholtartalmát. Na most kapaszkodjon meg mindenki: 8,5%. Na ebből a drága (szó szerint) sörből megittunk hármat, és nagyon vidám hangulatban hazatértünk. Nem volt ezze baj, ha nem kellett volna ma bemennem az egyetemre.

De be kellett. Hát mit ne mondjak, nem esett jól. Amúgy is nagyon féltem az egésztől, de ez így még rosszabb volt. Szóval olyan 10 körül odaértem, megkerestem a külügyi kapcs-ok osztályát, leadtam amit kellett, ésindultam megekeresni ezt a Begonát. Meg is találtam. Illetve csak az irodáját. Na én szeretnék a helyében lenni. Összesen 12:30-tól dolgozik 14:30-ig. Ennyi. Szóval ott ültem két órát az irdája előtt, mire megjött.

Na persze, hogy át kell írnom a La-t. Két órám ütötte volna egymást, egy másik meg nem indul. De nem baj, mert kitaláltuk, hogy mit hogy tudunk kicserélni, Begona megmondta, hogy melyik tantárgyakat tanítják jó tanárok, és melyiket ne vegyem fel, mert szar. Ráadásul ír majd emailt a tanároknak, hogy itt vagyok, magyar vagyok, nem beszélek jól spanyolul, hagyjanak békén! :)

Az órarendem sem leterhelő. Hétfőn és kedden 3 órám van, szerda, csütörtök meg csak 1. Plusz van egy tantárgyam, ami majd ilyen konzultáció lesz két hetente. Úgyhogy meg vagyok elégedve.

Ja és még valami. Holnap, és holnapután is jönnek megnézni a szobát, úgyhogy Elenának és a másiknak hét végéig ki kell költöznie. Most, hogy Alba elment, én meg főztem a konyhában (sikerült kétszer áramtalanítani a lakást) kijött hozzám Elena, hogy ő most megy lakást keresni, mert képzeljem el, h Alba kitette a szűrét. Pedig, ha tudná, hogy mennyire támogattam az ötletet. Meg mondja, hogy majd megadja nekem a számát meg az email címét, hogy tudjuk tartani a kapcsolatot, ha nagyon elegem lenne Albából. Nem akartam mondani neki, hogy: Te miről beszélsz? Milyen kapcsolatot???? Mióta itt vagyok két értelmes mondatot nem váltottunk. Egész hétvégén nem láttam őket, csak ilyen kis nyomokból jöttem rá, hogy itthon vannak, mint hogy kajaszag van, vagy nekem kellett elmosogatni.

Az ajtóból még sok szerencsét kívánt. Bár tudnám, hogy mihez....

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sacikulfoldonvan.blog.hu/api/trackback/id/tr612293223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bé_ 2010.09.13. 23:26:37

jaj sarolta, sarolta....
süti beállítások módosítása